Το Parkhouse Hotel & Spa Κωνσταντινούπολη 3 αστέρων, 500 μέτρα από το Άγαλμα του Ταύρου Kadikoy, προσελκύει τους πελάτες με περιποίηση προσώπου, μασάζ και κοινόχρηστο lounge. Αυτό το νεόκτιστο ξενοδοχείο βρίσκεται στην περιοχή διασκέδασης, σχεδόν 1 χλμ. απόσταση από αθλητικούς χώρους όπως Στάδιο Fenerbahce Sukru Saracoglu.
Το Parkhouse Hotel & Spa διαθέτει 32 δωμάτια, που περιλαμβάνουν γκαρνταρόμπα και χώρο καθιστικού. Επίσης, σας παρέχουν τηλεόραση επίπεδης οθόνης με δορυφορικά κανάλια και τηλεόραση με πολλά κανάλια, μίνι μπαρ-ψυγείο και παροχές καφέ και τσαγιού. Η κουζίνα σ' αυτά τα δωμάτια περιλαμβάνει ηλεκτρικός βραστήρας, παροχές καφέ και τσαγιού. Τα μπάνια με ξεχωριστή τουαλέτα και ντους διαθέτουν επίσης στεγνωτήρας μαλλιών και μεγάλες πετσέτες μπάνιου για επιπλέον άνεση. Όλα τα δωμάτια έχουν θέα στη θάλασσα.
Το κατάλυμα διαθέτει κέντρο φίτνες, πλήρες σπα για να προσφέρει στους πελάτες τη μέγιστη χαλάρωση. Οι επιλογές σπα περιλαμβάνουν θεραπείες σώματος και περιποιήσεις προσώπου, καθώς και τουρκικά λουτρά, τούρκικο ατμόλουτρο, τζακούζι και δύο θερμά τζακούζι . Οι επιχειρηματίες φιλοξενούμενοι και ταξιδιώτες μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν φωτοτυπικό και γραφείο.
Στις εγκαταστάσεις προσφέρεται ευρωπαϊκό πρωϊνό. Το Parkhouse Hotel & Spa διαθέτει à la carte restaurant, όπου οι πελάτες μπορούν να δοκιμάσουν φαγητά Turkse. Οι πελάτες είναι ευπρόσδεκτοι στο lounge μπαρ για να χαλαρώσουν με ένα ποτό. Οι κοντινές επιλογές για φαγητό περιλαμβάνουν το Ciya Sofrasi, που απέχει περίπου 5 λεπτά οδικώς από το ξενοδοχείο.
Street Mural by Amose απέχει σε απόσταση 300 μέτρων, ενώ η Κωνσταντινούπολη απέχει 10 λεπτά οδικώς από αυτό το ξενοδοχείο. Θα απολαύσετε την επίσκεψή σας στη Γέφυρα του Γαλατά, που βρίσκεται 15 λεπτά με αυτοκίνητο από το Parkhouse Hotel & Spa. Οι πελάτες του καταλύματος μπορούν γρήγορα να φτάσουν στο Παλάτι Ντολμά Μπαχτσέ, επειδή βρίσκεται σε απόσταση 6 χλμ. Η πλησιέστερη στάση του μετρό στο κατάλυμα είναι Kadikoy, σε απόσταση 350 μέτρων.
Αεροδρόμια
Σταθμοί τραίνων
Αεροδρόμια
Σταθμοί τραίνων
Δεν έχει σχόλια ακόμα :(
Εάν έχει μείνει σ' αυτό το ξενοδοχείο, μοιραστείτε την εμπειρία σας μαζί μας